چرا به وبسایت نیاز داریم؟

قبل از آشنایی با فواید داشتن وب سایت بهتر است با مفهوم وب سایت آشنا شوید. اگر بخواهیم تعریف ساده ای از وب سایت ارائه بدهیم می توانیم بگوییم وب سایت، مجموعه ای از صفحات مرتبط به هم است که داده هایی را در اختیار کار قرار می دهد. وب سایت، امکان حضور هر شخص یا شرکت را در فضای اینترنت فراهم می کند.. یک وب سایت می تواند علاوه بر ایجاد ارتباط و معرفی دارنده سایت، امکان اطلاع رسانی به روز، بازاریابی و معرفی بین المللی را نیز فراهم آورد.
داشتن یک وب‌سایت چه مزیت‌هایی دارد؟
1)دردسترس بودن: اولین و مهم‌ترین فایده داشتن وب‌سایت این است که همواره آماده اطلاع‌رسانی به کاربران می‌باشد. اگر شما فروشگاهی داشته باشید باید آن را در برخی از ساعات روز ببندید اما یک وب‌سایت اینگونه نیست و می‌تواند همیشه باز باشد و به مخاطبین خدمات‌رسانی کند.
2) رضایت بیشتر:داشتن یک وب سایت می تواند برای مخاطبان و مشتریان روند خرید و استفاده از خدمات را ساده تر کند. اگر مخاطبان شما آگاه می شدند که فروشگاهی که همیشه برای خرید کردن از آن باید لباس می پوشیدند. به خیابان می آمدند و مسافتی را باید طی میکردند تا به فروشگاه برسند و کالاهایی که مورد نیاز داشتند را تهیه کنند. حال می توانند با ساده ترین روش ممکن محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند. قطعا همین کار را انجام میدادن و همچنین باعث می شد که رضایت بیشتری از خدمات شما داشته باشند.
3) نمایش وجهه حرفه ای تر کسب و کار شما:اگر شما وب سایت داشته باشید می توانید از ایمیل وب سایت خود (مانند info@netikam.com) برای ارائه به مشتریان استفاده نمایید که شکل بسیار حرفه ای تری دارد در مقایسه با این که در ارتباطات خود از ایمیل های شخصی مانند سرویس های جی میل و یاهو استفاده نمایید. ضمن این که وجود وب سایت می تواند این پیام را به ذهن مخاطبان مخابره کند که این کسب و کار یک کسب کار بروز و منحصر به فرد است.

4)صرفه جویی:داشتن یک وبسایت بهینه برای کسب و کار، نه تنها هزینه بر نیست؛ بلکه به صرفه تر و موثرتر نیز میباشد.چرا که برای تبلیغات در تلویزیون یا نصب بیلبورد در خیابان ها و تبلیغاتی از این دست ، ناچار به پرداخت هزینه های بسیار بالایی هستید .اما می توان با داشتن وبسایت بهینه ، محیطی را ایجاد کرد که علاوه بر معرفی محصولات/خدمات و بیان مزیت آنها (که خود نوعی تبلیغ بدون تاریخ انقضا است) ،بستری را برای معاملات نیز ایجاد کرده اید.بستری که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های شما و مشتریانتان است.
5) فعالیت در تجارت جهانی: امروزه یکی از راههای داشتن فعالیت در خارج از کشور داشتن یک وب سایت چند زبانه و معرفی محصولات و خدمات است که می توان به آسانی فعالیت و تجارت خود را گسترش داد . بنابراین بدون داشتن وب سایت فعالیت خارج از مرزهای جغرافیایی امکان پذیر نمی باشد .
مزایای فوق نشان می‌دهد که برای باقی ماندن و رشد در دنیای دائما در حال تحول امروزی باید خلاقیت داشته باشید و مطابق روز پیش بروید و اولین چیزی که باید مد نظر قرار دهید راه اندازی یک وب‌سایت است چرا که در دنیای آنلاین امروزی، مردم بیشتر به کسب و کارهایی اعتماد می‌کنند که در محیط اینترنت حضور پر رنگی داشته باشند.

منتظر چه هستید؟
همین امروز تفکر سنتی را رها کرده و وراد بازار بی انتهای اینترنت شوید.
تیم نتیکام آمادگی خود را برای طراحی سایت ، سئو ، پشتیبانی و … اعلام میکند و همواره همراه شما در این مسیر خواهد بود.
جهت ثبت سفارش اینجا کلیک کنید.

پاسخگوی پرسش های شما خواهیم بود...

اولین نفرباشید که نظر خود را ثبت می کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *